4 greutăți care vin odată cu munca remote și cum poți să le depășești

Ce vei gasi in articol?

Chiar dacă îți place sau nu să muncești de acasă, toate studiile arată că telemunca este un trend valabil cel puțin pentru viitorul apropiat. Așa că, poate ar fi bine să te gândești la beneficiile ei – nu mai pierzi timpul pe drum, nu mai trebuie să te îmbraci frumos, poți avea control 100% asupra programului, poți mânca mai sănătos – și mai puțin la minusurile acesteia.

Dar nu este deloc ușor, mai ales când ai trecut deja de câteva luni în care lucrezi în acest fel. De aceea, site-ul GOBankingRates a făcut un top cu 29 de lucruri bune și rele care au venit odată cu munca de acasă. Iar mai jos, vorbim despre cele mai importante patru greutăți care vin odată cu munca remote. Și vă aducem și câteva recomandări despre cum să le depășim:

1. Întreruperi

Nu este niciodată ușor să te concentrezi atunci când partenerul tău se plimbă prin casă, se uită la televizor sau mănâncă o gustare. Iar lucrurile se complică și mai mult dacă ai copii și aceștia se joacă, aleargă și vorbesc în timp ce tu ai ședințe sau trebuie să lucrezi la o prezentarea. Însă, ține de tine pentru a seta limite și a le explica celorlalți ce se poate face și ce nu.

Recomandarea noastră: setează-ți o zonă bine determinată care să-ți deservească drept birou.

2. Ziua de lucru poate să aibă chiar și 24 de ore

Nu puțină lume se plânge că lucrează mult mai mult atunci când stau acasă. Este destul de ușor să ajungi să fii disponibil 24 de ore. Să răspunzi la mailuri sau la telefoane chiar și seara, mult după program.

Aceasta este problema cu care se confruntă mulți antreprenori, iar atunci când biroul se mută în sufragerie, devine o realitate pentru toată lumea. De aceea este esențial să te deconectezi după birou, altfel nu doar performanța, ci și sănătatea ta va avea de suferit.

Recomandarea noastră: dacă nu poți să-ți transformi o cameră în birou, măcar încearcă să explici tuturor – colegi, clienți, șefi – care sunt limitele pe care ar fi bine să nu le depășescă – de la orele de lucru, la mesajele pe telefonul sau adresa de mail personale.

3. FOMO

Fear of missing out acesta este unul dintre motivele pentru care mulți angajatori nu vor să lucreze de acasă. Nu vrei să ratezi discuțiile de la birou sau prieteniile care s-ar putea lega la cafea. Soluția este simplă: comunicarea. Vorbește constant cu colegii tăi – la telefon, prin mesaje, prin video conferințe. Pune întrebări, fii curios și deschis. Fii disponibil. Și nu îți fie teamă să descoperi lucruri noi.

Citește și: Cele mai bune 5 sfaturi pentru un designer la început de drum

4. Procrastinarea

Toate studiile arată că productivitatea crește atunci când lucrezi de acasă, însă există și situații în care procrastinarea te învinge. Atunci când începi un joc sau un serial și nu te mai poți opri. Atunci când discuțiile cu prietenii par să fie mult mai importante decât orice task de birou. Sau când rețeta pe care ai descoperit-o chiar acum pe internet trebuie gătită la prânz. Oricare ar fi motivul, trebuie să învingi procrastinarea și ține cont de faptul că aceasta poate fi rezultatul unei axietăți.

Dezvoltă-ți afacerea împreună cu noi

Trimite un email pe [email protected]

IAR DACĂ AI ÎNTREBĂRI SUNTEM MEREU

la dispoziția ta să te ajutăm

Accesând pagina de prețuri vei putea observa pachetele standard pe care le putem oferi startup-urilor. În principiu, tariful este de 35€/h dar putem oferi și soluții în funcție de specificul afacerii tale. Referitor la tariful pe oră indiferent dacă task-ul tău necesită 5′ / 59′, tariful standard va fi de 50€.

Materialele le vei vedea accesând trello, într-un format de tip preview iar în momentul în care am terminat tot procesul de feedback vei avea acces la un folder pe care noi ți-l vom distribui din dropbox timp de 2 luni. După cele 2 luni, dacă vrei, contra cost îți vom depozita materialele în funcție de abonamentul pe care îl vei avea.

Depinde. În funcție de contractul pe care îl semnăm și tipul proiectului pe care îl vei avea. Dacă, de exemplu, ai nevoie de o identitate vizuală pentru brandul tău, evident, îți vom livra materialele finale în format vectorial, eps, tiff, etc. Dacă ai anumite materiale precum: diplome, flyere, bannere sau alte tipuri de materiale online îți vom livra doar materialul gata de print / de publicat (doar dacă nu avem o clauză în contract:) )

Folosim unelte online care ne ușurează munca, având proceduri și urmărind anumite milestone-uri impuse la început de proiect. Vei primi acces la un dashboard în Trello unde vei putea vedea activitățile și stadiul de dezvoltare al proiectelor tale.

După discuțiile preliminare și realizarea unui draft de informații, vă punem la dispoziție soluțiile pe care le avem la îndemână iar voi puteți interveni cu idei, numai dacă sunt la subiect. Dorim să evităm discuțiile interminabile la telefon care de cele mai multe ori nu duc la vreun rezultat, de aceea, te vom ruga să comunicăm pe email, fiindcă acolo putem centraliza cel mai bine informațiile. Vom răspunde în 20 minute de la prima ta solicitare. Dacă nu am răspuns în acest interval, 20% din costul final al facturii este suportat de noi 🙂 How cool is that?

Sigur, colaborăm cu una din cele mai bune tipografii din județul Galați. În funcție de nevoile tale, tiraj, calitatea cerută, discutăm și stabilim un preț asupra căruia nu adăugăm comision. Te informăm că am avut colaborări cu clienți din Australia, America și Suedia, printând materialele cerute de aceștia și livrându-le la adresele cerute.

Inca ai nelamuriri?

Contacteaza-ne direct pentru a te putea ajuta mai rapid.