Cele mai bune 5 sfaturi pentru un designer la început de drum

Ce vei gasi in articol?

Atunci când ești la început de drum ai foarte multă dorință. Ești proactiv. Experimentezi foarte mult. Vrei să înveți de la cei mai buni. Și îți cauți inspirație în orice. Însă, ai nevoie și de cineva care să te ghideze. Tocmai de aceea, mai jos am trecut câteva dintre regulile generale ale design-ului, precum și câteva tool-uri care să te ajute în proiectele la care lucrezi

5 reguli generale pentru un designer de succes

Design-ul tău trebuie să comunice foarte simplu și direct mesajul pe care ți-l dorești. Ține cont de câteva reguli elementare precum echilibru, spațiu și proximitate. Pentru asta, poți folosi aplicația gratuită Adobe Spark, unde găsești foarte multe teamplate-uri de la YouTube thumbnails până la flyere.

1. Cea mai simplă idee este de cele mai multe ori și cea mai bună

Englezii au o vorbă „less is more”, ar fi bine să te ghidezi după ea în design. Dacă publicul tău simte că mesajul pe care vrei să îl transmiți este prea complicat o să plece și o să fie foarte greu să-i recâștigi.

Citește și: 10 blog-uri de design pe care ar fi bine să le urmărești

2. Găsește mereu ceva cu care să atragi atenția

După ce ai înțeles cât de importantă este simplitatea, este timpul să te gândești cum să atragi atenția publicului. Încearcă să găsești acel ceva care o să le rămână în minte. Pentru asta, ai grijă la alegerea fontului și a culorii.

Un site care poate fi foarte util, mai ales pentru cei la început de drum, este DaFont. Aici vei găsi foarte multe fonturi gratuite cu care să te joci. Și vei putea învăța cum să combini culorile pentru a obține acel element cheie pe care îl cauți.

3. Învață care sunt trendurile

Orice designer trebuie să știe care sunt trendurile: de la culoarea anului, până la ce fonturi se mai folosesc în prezent. Însă, ține minte faptul că o idee este populară, nu înseamnă că trebuie să o și folosești în proiectul tău. Alege doar lucrurile care se potrivesc cu brandul pe care îl reprezinți.

4. Adaugă creativitate și originalitate

Ca să trezești interesul publicului pentru design-ul tău poți adăuga câteva elemente simple, precum forme, stickere sau GIF-uri. Acestea vor aduce substanță, creativitate și originalitate proiectului tău.

Cele mai simple elemente de folosit sunt formele: liniile și cercurile vor aduce acel element surpriză pe care îl cauți. Poți folosi aplicația Over pentru inspirație. Aici vei găsi foarte multe stickere și grafice gratuite care te pot ajuta pentru proiectul la care lucrezi.

5. Orice alegere pe care o faci trebuie să fie în acord cu mesajul brandului

În final, publicul trebuie să înțeleagă foarte ușor identitatea vizuală a brandului pentru care lucrezi. Folosește mereu aceleași fonturi, culori sau simboluri. Orice alegere vizuală pe care o faci trebuie să fie în acord cu mesajul acestuia. Iar pentru a face asta, poți folosi photo editorul de la Pixlr sau Lightroom.

Dezvoltă-ți afacerea împreună cu noi

Trimite un email pe [email protected]

IAR DACĂ AI ÎNTREBĂRI SUNTEM MEREU

la dispoziția ta să te ajutăm

Accesând pagina de prețuri vei putea observa pachetele standard pe care le putem oferi startup-urilor. În principiu, tariful este de 35€/h dar putem oferi și soluții în funcție de specificul afacerii tale. Referitor la tariful pe oră indiferent dacă task-ul tău necesită 5′ / 59′, tariful standard va fi de 50€.

Materialele le vei vedea accesând trello, într-un format de tip preview iar în momentul în care am terminat tot procesul de feedback vei avea acces la un folder pe care noi ți-l vom distribui din dropbox timp de 2 luni. După cele 2 luni, dacă vrei, contra cost îți vom depozita materialele în funcție de abonamentul pe care îl vei avea.

Depinde. În funcție de contractul pe care îl semnăm și tipul proiectului pe care îl vei avea. Dacă, de exemplu, ai nevoie de o identitate vizuală pentru brandul tău, evident, îți vom livra materialele finale în format vectorial, eps, tiff, etc. Dacă ai anumite materiale precum: diplome, flyere, bannere sau alte tipuri de materiale online îți vom livra doar materialul gata de print / de publicat (doar dacă nu avem o clauză în contract:) )

Folosim unelte online care ne ușurează munca, având proceduri și urmărind anumite milestone-uri impuse la început de proiect. Vei primi acces la un dashboard în Trello unde vei putea vedea activitățile și stadiul de dezvoltare al proiectelor tale.

După discuțiile preliminare și realizarea unui draft de informații, vă punem la dispoziție soluțiile pe care le avem la îndemână iar voi puteți interveni cu idei, numai dacă sunt la subiect. Dorim să evităm discuțiile interminabile la telefon care de cele mai multe ori nu duc la vreun rezultat, de aceea, te vom ruga să comunicăm pe email, fiindcă acolo putem centraliza cel mai bine informațiile. Vom răspunde în 20 minute de la prima ta solicitare. Dacă nu am răspuns în acest interval, 20% din costul final al facturii este suportat de noi 🙂 How cool is that?

Sigur, colaborăm cu una din cele mai bune tipografii din județul Galați. În funcție de nevoile tale, tiraj, calitatea cerută, discutăm și stabilim un preț asupra căruia nu adăugăm comision. Te informăm că am avut colaborări cu clienți din Australia, America și Suedia, printând materialele cerute de aceștia și livrându-le la adresele cerute.

Inca ai nelamuriri?

Contacteaza-ne direct pentru a te putea ajuta mai rapid.