Cele mai bune campanii publicitare din 2020

Ce vei gasi in articol?

Așa cum probabil vă așteptăți cele mai multe campanii si cele mai bune din anul acesta au vizat, într-un fel sau altul, pandemia de coronavirus. Unele branduri au ales să le aducă mulțumire celor din prima linie. Altele să ne reamintească să fim responsabili și să respectăm recomandările specialiștilor. Și altele să ne ajute să fim împreună, deși distanțați social.

Dar care sunt cele mai bune? Noi am făcut un top subiect cu cele mai bune cinci campanii publicitare de anul acesta:

1. Netflix: #Homesick

Se estimează că Netflix a reușit să-și crească numărul de subscriberi cu cel puțin 20% de la începutul anului 2020. Mai mult decât atât, datorită utilizării platformelor de streaming s-a observat o creștere foarte mare a consumului de Internet în multe piețe globale. De exemplu, 70% a fost creșterea consumului de Internet în Italia.

Folosindu-se de aceste date, Netflix a creat o campanie foarte ingenioasă. Iar creativitate a venit probabil de unde puțini se așteptau. Netflix și-a creat campanie #Homesick provocând niște studenți de la Miami Ad School Europe din Germania. Da, ai citit bine. Campania celor de la Netflix a fost realizată ca un proiect de școală. Iar rezultatele sunt de-a dreptul WOW:

Sursa: Ads of the World

2. Budweiser, campania în plină pandemia de coronavirus

Anheuser-Busch InBev a avut anul acesta o campanie foarte faină, creată în onoarea eroilor care lucrează în domeniul sănătății. Oamenii care și-a riscat viața zi de zi, în plină pandemia, pentru ca noi să fim în siguranță. Mai mult decât atât, aceștia au anunțat că vor dona 5 milioane de dolari către American Red Cross pentru a susține lupta împotriva pandemiei de covonavirus.

Anheuser-Busch InBev au atins un record în primele două luni ale acestui an. Însă, pandemia de coronavirus a avut un impact teribil asupra vieții de noapte din China, iar lucrul acesta a însemnat o pierdere de 170 de milioane de dolari pentru Budweiser. De ce a funcționat campania? Pentru că a combinat responsabilitatea, cu implicarea socială și tributul adus celui mai important domeniu pentru Budweiser: sportul, atât de afectat în această perioadă. Iar peste toată acestea, compania face cel mai bun lucru la care te poți gândi în această perioadă: le mulțumește și îi ajută pe eroii care salvează vieți.

Citește și: Bad Design vs. Good Design: 3 exemple din care putem învăța

3. Ford: #BuiltToLendAHand

Cu singuranță una dintre cele mai afectate ramuri ale economiei, cea auto, a fost foarte afectată în acest an. Putem spune că nimeni nu s-a mai grăbit la un dealer auto să-și cumperi o mașină în 2020. Așa că, mulți dintre producătorii auto au dezvoltat programe pentru împrumuturi sau schimburi de mașini. În campania sa, #BuiltToLendAHand, Ford a încercat să ne reamintească cele mai importante momente din istoria sa și, mai important, evenimentele în care au ajutat America în ultimul deceniu. Evident că Ford își cunoaște locul în istoria țării, își știe rolul în cultura de peste ocean. Și mai știe și că o mașină este unul dintre cele mai scumpe lucruri din viața unui om. Așa că, încearcă să le arate oamenilor că este alături de ei:

4. Guinness – Campania de Crăciun de anul acesta

Guinness și-a unit forțele cu Quaker City Mercantile din Philadelphia pentru a face o campanie despre cum putem să sărbătorim anul acesta. Da, lucrurile sunt diferite în 2020. Iar Guinness vrea să fim responsabili:

5. TikTok: #SafeHands

Așa că probabil vă așteptați, consumul de social media a crescut foarte mult în timpul pandemiei. Iar TikTok are peste 1.7 millioane de downloads. Mai mult, începând cu luna mai, aplicația a cunoscut o creștere de peste 18%. Așa că, TikTok a început să fie un brand important în zona online. Iar acest lucru a venit și cu responsabilitate. Iar aplicația s-a ridicat la nivelul așteptărilor, lansând mai multe hashtag-uri – #HayiCorona challenge în South Africa sau o colaborare cu UNICEF #ONhaVanVui (#StayHomeIsFun) challenge.

Dezvoltă-ți afacerea împreună cu noi

Trimite un email pe [email protected]

IAR DACĂ AI ÎNTREBĂRI SUNTEM MEREU

la dispoziția ta să te ajutăm

Accesând pagina de prețuri vei putea observa pachetele standard pe care le putem oferi startup-urilor. În principiu, tariful este de 35€/h dar putem oferi și soluții în funcție de specificul afacerii tale. Referitor la tariful pe oră indiferent dacă task-ul tău necesită 5′ / 59′, tariful standard va fi de 50€.

Materialele le vei vedea accesând trello, într-un format de tip preview iar în momentul în care am terminat tot procesul de feedback vei avea acces la un folder pe care noi ți-l vom distribui din dropbox timp de 2 luni. După cele 2 luni, dacă vrei, contra cost îți vom depozita materialele în funcție de abonamentul pe care îl vei avea.

Depinde. În funcție de contractul pe care îl semnăm și tipul proiectului pe care îl vei avea. Dacă, de exemplu, ai nevoie de o identitate vizuală pentru brandul tău, evident, îți vom livra materialele finale în format vectorial, eps, tiff, etc. Dacă ai anumite materiale precum: diplome, flyere, bannere sau alte tipuri de materiale online îți vom livra doar materialul gata de print / de publicat (doar dacă nu avem o clauză în contract:) )

Folosim unelte online care ne ușurează munca, având proceduri și urmărind anumite milestone-uri impuse la început de proiect. Vei primi acces la un dashboard în Trello unde vei putea vedea activitățile și stadiul de dezvoltare al proiectelor tale.

După discuțiile preliminare și realizarea unui draft de informații, vă punem la dispoziție soluțiile pe care le avem la îndemână iar voi puteți interveni cu idei, numai dacă sunt la subiect. Dorim să evităm discuțiile interminabile la telefon care de cele mai multe ori nu duc la vreun rezultat, de aceea, te vom ruga să comunicăm pe email, fiindcă acolo putem centraliza cel mai bine informațiile. Vom răspunde în 20 minute de la prima ta solicitare. Dacă nu am răspuns în acest interval, 20% din costul final al facturii este suportat de noi 🙂 How cool is that?

Sigur, colaborăm cu una din cele mai bune tipografii din județul Galați. În funcție de nevoile tale, tiraj, calitatea cerută, discutăm și stabilim un preț asupra căruia nu adăugăm comision. Te informăm că am avut colaborări cu clienți din Australia, America și Suedia, printând materialele cerute de aceștia și livrându-le la adresele cerute.

Inca ai nelamuriri?

Contacteaza-ne direct pentru a te putea ajuta mai rapid.