Cele mai bune 5 campanii publicitare de Crăciun

Ce vei gasi in articol?

Fiecare sfârșit de an ne aduce campanii publicitare pline de emoție. Familie, amintiri alături de cei dragi, bucurie, cadouri și prietenie. Toate sunt folosite în campaniile de Crăciun. Unele ne fac să râdem, altele ne emoționează până la lacrimi. Dar care sunt cele mai bune? Noi am făcut un top subiect cu cele mai bune cinci campanii publicitare de Crăciun:

1. Burberry, „From London With Love”, 2014  

În acest scurtmetraj incredibil de bine coregrafiat, un cuplu se îndrăgostește și se lasă cuprins de magia de Crăciun. Povestea se petrece la Londra, iar campania este realizată de luxoasa casă de modă britanică Burberry. Romeo, fiul Victoriei și al lui David Beckham, a debutat pe ecran în rolul principal, alături de modelele și dansatoarele britanice Hannah Dodds și Anders Hayward. Reclama surprinde foarte bine spiritul Burberry și reușește să ducă telespectatorii într-o călătorie romantică și capricioasă prin muzică, dans, scenografie și, desigur, modă.

https://www.youtube.com/watch?v=ojBufhpPgMo

2. WestJet, „Christmas Miracle”, 2013 

Compania aeriană canadiană WestJet și-a întrebat clienții ce își doresc de Crăciun înainte de a urca la bordul avionului. Odată ajunși la destinație, dorințele lor se învârteau pe banda de bagaje. De ce a fost cu adevărat un succes această campanie? Pentru că WestJet a combinat tehnologia (prin interactive Santa screens) cu ideea că totul este posibil de Crăciun. Nicio altă companie nu a mai gândit o astfel de campanie. Iar succesul idee pe care a avut-o WestJet s-a concretizat în peste 48 de milioane de vizoalizări. Chiar și astăzi, la mai șapte ani distanță, campania WestJet este amintită.

Citește și: Bad Design vs. Good Design: 3 exemple din care putem învăța

3. Iceland Foods, „Choose a Christmas Without Palm Oil”, 2018 

Lanțului de supermarketuri britanic Iceland Foods a încercat să facă un orangutan să se împrietenească cu o fetiță pentru că nu mai are unde să trăiască după ce pădurea lui a fost tăiată pentru a face ulei de palmier.

Povestită de actrița Emma Thompson, campania a dorit să promoveze interdicția asupra produselor din ulei de palmier. Deși a fost interzis la TV pentru că era prea politică, reclama a devenit virală pe rețelele sociale. Iar petiția lansată de ei a fost semnată de peste 750.000 de persoane pe change.com.

Mai mult decât atât, ca urmare a filmului, a fost creat un orangutan animatronic în mărime naturală care a fost plasat în cele mai aglomerate zone din Londra, inclusiv în Oxford Street și parcurile din interiorul orașului. Orangutanul era pus în situații de zi cu zi pentru a evidenția faptul că nu are unde să trăiască, așa că este nevoit să vină în aglomerația Londrei.

4. Coca Cola, „White Christmas”, 2014 

Nu există Crăciun fără o campanie Coca Cola. Creată de Ogilvy Asia, această campanie de Crăciun aduce magia albă a acestei perioade către oamenii din Singapore care nu ar experimenta-o niciodată. Obișnuiți cu căldura tropicală din Asia, aceștia au putut să se bucure de experiența unui Crăciun alb, de poveste. Fără să vândă nici măcar un produs, această campanie a fost exclusiv una de brand și a fost un real succes… pentru că nu există masă de Crăciun fără o sticlă de Coca Cola, nu?

5. John Lewis, „Moz the Monster”, 2017 

În final, puțină lumină de Crăciun. John Lewis este cunoscut pentru campaniile sale de Crăciun, iar, în 2017, gigantul retail din Marea Britanie a creat campania „Moz the Monster” cu sloganul „Pentru cadourile care aduc lumină în viața noastră”.

Campania spune povestea unui băiețel care este speriat de întuneric până când îl întâlnește pe Monstrul Moz. Acesta se distrează cu el în fiecare seară, făcându-l să nu îi mai fie teamă de întuneric. Până când lasă o lumină de noapte să preia munca în locul său. „Moz the Monster” întoarce fabula monstrului de sub și o transformă într-o poveste despre prietenie, emoție și bucurie… exact așa cum trebuie să fie Crăciunul.

Sursa foto intro: Envato Elements

Dezvoltă-ți afacerea împreună cu noi

Trimite un email pe [email protected]

IAR DACĂ AI ÎNTREBĂRI SUNTEM MEREU

la dispoziția ta să te ajutăm

Accesând pagina de prețuri vei putea observa pachetele standard pe care le putem oferi startup-urilor. În principiu, tariful este de 35€/h dar putem oferi și soluții în funcție de specificul afacerii tale. Referitor la tariful pe oră indiferent dacă task-ul tău necesită 5′ / 59′, tariful standard va fi de 50€.

Materialele le vei vedea accesând trello, într-un format de tip preview iar în momentul în care am terminat tot procesul de feedback vei avea acces la un folder pe care noi ți-l vom distribui din dropbox timp de 2 luni. După cele 2 luni, dacă vrei, contra cost îți vom depozita materialele în funcție de abonamentul pe care îl vei avea.

Depinde. În funcție de contractul pe care îl semnăm și tipul proiectului pe care îl vei avea. Dacă, de exemplu, ai nevoie de o identitate vizuală pentru brandul tău, evident, îți vom livra materialele finale în format vectorial, eps, tiff, etc. Dacă ai anumite materiale precum: diplome, flyere, bannere sau alte tipuri de materiale online îți vom livra doar materialul gata de print / de publicat (doar dacă nu avem o clauză în contract:) )

Folosim unelte online care ne ușurează munca, având proceduri și urmărind anumite milestone-uri impuse la început de proiect. Vei primi acces la un dashboard în Trello unde vei putea vedea activitățile și stadiul de dezvoltare al proiectelor tale.

După discuțiile preliminare și realizarea unui draft de informații, vă punem la dispoziție soluțiile pe care le avem la îndemână iar voi puteți interveni cu idei, numai dacă sunt la subiect. Dorim să evităm discuțiile interminabile la telefon care de cele mai multe ori nu duc la vreun rezultat, de aceea, te vom ruga să comunicăm pe email, fiindcă acolo putem centraliza cel mai bine informațiile. Vom răspunde în 20 minute de la prima ta solicitare. Dacă nu am răspuns în acest interval, 20% din costul final al facturii este suportat de noi 🙂 How cool is that?

Sigur, colaborăm cu una din cele mai bune tipografii din județul Galați. În funcție de nevoile tale, tiraj, calitatea cerută, discutăm și stabilim un preț asupra căruia nu adăugăm comision. Te informăm că am avut colaborări cu clienți din Australia, America și Suedia, printând materialele cerute de aceștia și livrându-le la adresele cerute.

Inca ai nelamuriri?

Contacteaza-ne direct pentru a te putea ajuta mai rapid.