Știi care e diferența principală între o afacere online de succes și una care nu aduce rezultate? Cu siguranță la început de drum nu sunt bugetele enorme pentru promovare. Nici măcar faptul că afacerea pornește cu o echipă numeroasă în spate. În realitate, e totul mult mai simplu.
Ne spun studiile care este răspunsul. În 90% dintre cazuri, pentru un website, ceea ce face diferența este designul. Așadar, identitatea grafică, aspectul vizual al afacerii tale este ceea ce creează prima impresie.
În fiecare zi, imaginează-ți că zeci de potențiali clienți văd un produs pe site-ul tău. Câte astfel de produse mai există însă în mediul online? Ce crezi că va face ca produsul tău să fie de neuitat în mintea consumatorului?
Logo-ul brandului tău, acel element care îți caracterizează produsul ca fiind al tău, al companiei tale, acesta va crea diferența .
Probabil, te-ai gândit de mai multe ori că, totuși la început nu ai nevoie de un logo, nu este necesar pentru afacerea ta, și nu are rost să investești în așa ceva. Te-ai gândit cel puțin odată la asta?
Exact așa au gândit toți antreprenorii care și-au lansat în online afaceri care nu aduc nici astăzi rezultate. Chiar dacă ești la început, dacă nu vei investi într-o imagine profesionistă a afacerii tale, nu vei putea niciodată să rămâi în mintea consumatorilor.
A avea un logo, e doar primul pas. A avea însă o adevărată identitate de brand influențează în mare parte succesul afacerii tale.
Uite 5 motive pentru care este important să ai o imagine profesionistă și o grafică atractivă pentru afacerea ta!
- O identitate vizuală puternică atrage atenția: în zilele noastre, puține lucruri mai pot atrage atenția celor care cutreieră mediul online. Să menții atenția unui client este chiar și mai greu. Prin design, prin imaginea grafică ai la dispoziție circa 2 – 3 secunde să convingi un consumator, că ar trebui să ia în considerare produsele afacerii tale.
- Identitatea vizuală creează o primă impresie puternică despre afacerea ta: ai doar o ocazie să iasă bine. Un logo este introducerea companiei tale în fața clienților. Dacă un logo este bun, vei stârni interesul publicului și îi vei invita să afle cât mai multe despre compania ta. Iar povestea întreagă o vor vedea prin identitatea ta vizuală.
- Grafica e baza identității brandului tău: Un branding de succes înseamnă să comunici o poveste care va influența emoțiile clienților. Culorile, nuanțele, fonturile — toate acestea sunt bazate pe povestea pe care tu vrei să o spui lumii.
- Un brand puternic asigură memorabilitate: logo-ul conduce audiența la compania ta. Logo-urile sunt un punct de identificare; sunt simbolurile pe care consumatorii le folosesc pentru a recunoaște brandul tău. Iar grafica este elementul care continuă povestea și menține vizitatorii pe pagină.
- O identitate vizuală profesionistă te separă de competiție: Îndrăznește să fii diferit prin logo-ul tău, deoarece logo-ul companiei tale spune clienților tăi de ce afacerea ta este una unica.
Chiar dacă ești la început, dacă vei investi într-o imagine profesionistă pentru brandul tău, afacerea ta va obține rapid rezultatele dorite și tu te vei bucura de succes.
La final, îți rămân două opțiuni!
Fie alegi să investești într-o afacere profitabilă, construind de la început o imagine profesionistă pentru ea, cu un logo și o grafică atractivă.
SAU
Lași afacerea să se dezvolte încet și nesigur, fără un logo profesionist, fără un site profesionist, fără o strategie, și cu o singură persoană în spate, care face toate lucrurile de unul singur.
Decizia este a ta!