15 pentru inspirație: parallax scrolling websites

Ce vei gasi in articol?

Site-urile de tip parallax scrolling există deja de mult timp. Însă trendul acesta s-a încăpățânat să reziste tuturor vremurilor și să rămână o opțiune reală atunci când te gândești la un proiect de impact pentru site-ul tău.

Ai nevoie să te adaptezi la nevoile utilizatorului, să alegi efectele potrivite și să compui o poveste care să îl țină până la final. Nu este deloc ușor să creeze conceptul de parallax scrolling perfect. De aceea, îți aducem pentru inspirație câteva exemple de proiecte care au știut să folosească toate instrumentele tehnologice și toate cuvintele potrivite pentru a aduce mesajul dorit aproape de utilizator. Te invităm la o incursiune plină de culori, efecte, animații și povești:

Canals

Desenat de Marcus Brown și dezvoltat de Aristide Benoist, Canals te invită într-o aventură de 400 de ani pe canalele din capitala Olandei.

O călătorie incredibilă prin Amsterdam, site-ul se folosește de efectul de parallax pentru a atrage atenția asupra fiecărei părți din poveste.

The story of The Goonies

Dacă din când în când mai cauți nostalgia anilor ’80, atunci The story of The Goonies este clar locul potrivit pentru tine. Creat de Joseph Berry folosind WebFlow, site-ul este un tribut al retro-ului, iar fiecare personj din poveste este introdus cu ajutorul efectelor de parallax scrolling.

Davide Perozzi

Site-ul este o invitație în lumea creativului Davide Perozzi. Într-o singură pagină, germanul folosește un font superb cu caractere foarte mari pe care reușește să le miște exact în ritmul în care trebuie pentru a-ți capta atenția și a te ține în poveste. Adăugând un mix perfect de imagini și animații site-ul este o demonstrație fidelă a stilului brutal, artistic al creativului Perozzi.

Dogstudio

În centrul poveștii din Dogstudio stă un câine animat în 3D. Animalul își schimbă culoarea în timp ce userul descoperă proiectele semnate de Dogstudio. Un idee perfectă prin care poți spune eficient o poveste de brand.

ToyFight

ToyFight este o agenție de creație renumită și premiată în întreaga lume, iar site-ul lor de prezentare nu avea cum să nu fie la fel. Fondatorii agenției, Jonny Lander și Leigh Whipday, sunt transformați în figurine 3D. Iar aceste execuții minunate sunt aplificate de efectul de parallax, completat de un background luminor și îndrăzneț care niciodată nu depășește limitele și nu este deranjant.

Diesel: BAD Guide

84.Paris a creat un parallax scrolling websites absolut minunat pentru a susține lansarea parfului BAD a celor de la Diesel. Folosind imagini monocrome această singură pagină îți oferă acces în universul produsului și, totodată, îți spune aproape tot ce ai nevoie să știi în social media, de la Tinder la Instagram.

Firewatch

Unul dintre cele mai simple și mai frumoase exemple de parallax scrolling a fost folosit pentru homepage-ul site-ului creat pentru jocul Firewatch. Foarte curat executat, efectul de parallax oferă coerență prezentării produsului, iar utilizatorul este ajutat astfel să intre mai ușor în universul acestui job. Efectul este folosit doar pentru prima pagină, restul site-ului fiind unul clasic.

Dacă vrei să încerci și tu un astfel de efect pentru site-ul tău, poți afla cum se face din acest demo de pe site-ul CodePen.

Pe lângă cele șapte propuneri de mai sus, lista poate continua cu site-urile:

Alte exemple de parallax scrolling websites

Prima impresie contează întotdeauna! De aceea, noi punem mare accent pe imaginea afacerii tale și oferim pachete complete de branding pentru startup-uri, afaceri locale sau afaceri mici.

Dezvoltă-ți afacerea împreună cu noi

Trimite un email pe [email protected]

IAR DACĂ AI ÎNTREBĂRI SUNTEM MEREU

la dispoziția ta să te ajutăm

Accesând pagina de prețuri vei putea observa pachetele standard pe care le putem oferi startup-urilor. În principiu, tariful este de 35€/h dar putem oferi și soluții în funcție de specificul afacerii tale. Referitor la tariful pe oră indiferent dacă task-ul tău necesită 5′ / 59′, tariful standard va fi de 50€.

Materialele le vei vedea accesând trello, într-un format de tip preview iar în momentul în care am terminat tot procesul de feedback vei avea acces la un folder pe care noi ți-l vom distribui din dropbox timp de 2 luni. După cele 2 luni, dacă vrei, contra cost îți vom depozita materialele în funcție de abonamentul pe care îl vei avea.

Depinde. În funcție de contractul pe care îl semnăm și tipul proiectului pe care îl vei avea. Dacă, de exemplu, ai nevoie de o identitate vizuală pentru brandul tău, evident, îți vom livra materialele finale în format vectorial, eps, tiff, etc. Dacă ai anumite materiale precum: diplome, flyere, bannere sau alte tipuri de materiale online îți vom livra doar materialul gata de print / de publicat (doar dacă nu avem o clauză în contract:) )

Folosim unelte online care ne ușurează munca, având proceduri și urmărind anumite milestone-uri impuse la început de proiect. Vei primi acces la un dashboard în Trello unde vei putea vedea activitățile și stadiul de dezvoltare al proiectelor tale.

După discuțiile preliminare și realizarea unui draft de informații, vă punem la dispoziție soluțiile pe care le avem la îndemână iar voi puteți interveni cu idei, numai dacă sunt la subiect. Dorim să evităm discuțiile interminabile la telefon care de cele mai multe ori nu duc la vreun rezultat, de aceea, te vom ruga să comunicăm pe email, fiindcă acolo putem centraliza cel mai bine informațiile. Vom răspunde în 20 minute de la prima ta solicitare. Dacă nu am răspuns în acest interval, 20% din costul final al facturii este suportat de noi 🙂 How cool is that?

Sigur, colaborăm cu una din cele mai bune tipografii din județul Galați. În funcție de nevoile tale, tiraj, calitatea cerută, discutăm și stabilim un preț asupra căruia nu adăugăm comision. Te informăm că am avut colaborări cu clienți din Australia, America și Suedia, printând materialele cerute de aceștia și livrându-le la adresele cerute.

Inca ai nelamuriri?

Contacteaza-ne direct pentru a te putea ajuta mai rapid.