Promovarea afacerii tale e mai simplă cu Simplead! Punem afaceri pe roți cu pachete complete de branding pentru start-up-uri, afaceri locale și business-uri mici!

O echipă de oameni pentru oameni

Cine suntem?

Numele meu este Panait Andrei Alexandru și sunt fondatorul Simplead. Am creat agenția cu un singur gând în minte: să ajut afacerile aflate la început să se dezvolte printr-un design minimalist, dar eficient.

Alaturi de cei 3 colegi ai mei încercăm să transmitem emoție prin materialele pe care le creăm pentru clienți.

Pentru că asta înseamnă pentru noi un design care vinde. Venim în ajutorul afacerilor locale, startupuri sau afaceri la început de drum și împreună le facem promovarea mai simplă. Știm cât de importantă este satisfacerea cerințelor clientului și o identitate vizuală care să rămână în memorie.

Misiunea noastră?

Încercăm să inovăm continuu pentru ca atunci când intri pe piața online cu un serviciu, o afacere sau un produs, să atragi atenția publicului tău țintă.

Viziunea noastră?

Venim în ajutorul afacerilor locale, startupuri sau afaceri la început de drum și împreună le facem promovarea mai simplă.

Împreună oferim 3 ingrediente simple

pentru succesul afacerilor în mediul online

Expertiză

Cunoaștem sentimentul de a nu ști cum să te afișezi în mediul online deoarece și noi am trecut pe acolo.

Suport

Ne-am lovit de majoritatea problemelor ce pot apărea pe parcursul proceselor de marketing.

Implicare

Pentru că facem totul din pasiune înainte de toate, ne dorim ca rezultatele noastre să se fructifice și să reziste.

Iar dacă ai întrebări suntem mereu

la dispoziția ta să te ajutăm

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente Care sunt costurile pe care trebuie să le plătesc?

Accesând pagina de prețuri vei putea observa pachetele standard pe care le putem oferi startup-urilor. În principiu, tariful este de 15€/h dar putem oferi și soluții în funcție de specificul afacerii tale. Referitor la tariful pe oră indiferent dacă task-ul tău necesită 5′ / 59′, tariful standard va fi de 15€.

Cum voi intra în posesia materialelor finale?

Materialele le vei vedea accesând trello, într-un format de tip preview iar în momentul în care am terminat tot procesul de feedback vei avea acces la un folder pe care noi ți-l vom distribui din dropbox timp de 2 luni. După cele 2 luni, dacă vrei, contra cost îți vom depozita materialele în funcție de abonamentul pe care îl vei avea.

Voi primi materialele în format vectorial?

Depinde. În funcție de contractul pe care îl semnăm și tipul proiectului pe care îl vei avea. Dacă, de exemplu, ai nevoie de o identitate vizuală pentru brandul tău, evident, îți vom livra materialele finale în format vectorial, eps, tiff, etc. Dacă ai anumite materiale precum: diplome, flyere, bannere sau alte tipuri de materiale online îți vom livra doar materialul gata de print / de publicat (doar dacă nu avem o clauză în contract:) )

Cum urmăresc stadiul proiectului meu pe parcursul realizării acestuia?

Folosim unelte online care ne ușurează munca, având proceduri și urmărind anumite milestone-uri impuse la început de proiect. Vei primi acces la un dashboard în Trello unde vei putea vedea activitățile și stadiul de dezvoltare al proiectelor tale.

Care este gradul de implicare al clientului în procesul de creație?

După discuțiile preliminare și realizarea unui draft de informații, vă punem la dispoziție soluțiile pe care le avem la îndemână iar voi puteți interveni cu idei, numai dacă sunt la subiect. Dorim să evităm discuțiile interminabile la telefon care de cele mai multe ori nu duc la vreun rezultat, de aceea, te vom ruga să comunicăm pe email, fiindcă acolo putem centraliza cel mai bine informațiile. Vom răspunde în 20 minute de la prima ta solicitare. Dacă nu am răspuns în acest interval, 20% din costul final al facturii este suportat de noi 🙂 How cool is that?

Am nevoie de materiale printate? Mă puteți ajuta?

Sigur, colaborăm cu una din cele mai bune tipografii din județul Galați. În funcție de nevoile tale, tiraj, calitatea cerută, discutăm și stabilim un preț asupra căruia nu adăugăm comision. Te informăm că am avut colaborări cu clienți din Australia, America și Suedia, printând materialele cerute de aceștia și livrându-le la adresele cerute.

Branduri care au ales să se bazeze pe experiența noastră așa că ne poți contacta și tu